יום שני, 18 בנובמבר 2013

הסרת שיער בשיטת ipl

הסרת שיער הינה פעולה שנשים רבות בעולם עושות על מנת לשוות לגופן מראי נשי וחלק. ישנן תרבויות במקומות שונים בעולם שהסרת שיער אינה נחשבת לפעולה נחוצה, אבל אנו, בעולם המערבי, מחשיבות פעולה זו כפעולה נחוצה לשמירה על המראה וההרגשה הטובה שלנו. לאורך השנים פותחו שיטות שונות להסרת שיער שהידועה בינהן היא אולי שיטת השעווה הוותיקה והמוכרת כבר מאות שנים. כיום ישנן שיטות חדשניות להסרת שיער, המאפשרות הסרת השיער מכל חלקי הגוף והקניית מראה גוף חלק ורענן לזמן ממושך ואפילו לצמיתות. אחת השיטות המודרניות ביותר והיעילות ביותר היא הסרת שיער בשיטת IPL העושה שימוש במכשיר iPulse.

מהו המכשיר להסרת שיער בשיטת IPL ?


מכשיר ה – iPulse הינו פרי פיתוח חדשני להגדלת היתרונות של הסרת שיער בלייזר. מכשירי הלייזר השונים לא התאימו לכל סוגי העור, ולעיתים היו פוגעים בעור עקב החום הגדול שייצרו. סיבות אלה הביאו לפיתוח מכשיר חדש ומתקדם יותר שמאפשר ליותר נשים ליהנות מתוצאות טובות יותר, ולאורך זמן ממושך יותר.

פעולת המכשיר מבוססת על שליחת אלומת אור בעוצמה גבוהה שאינה משתנה. עוצמת האור שווה בכל ספקטרום הפולסים, והיא מתבצעת במהירות וביעילות, וכל זאת ללא כאבים או כוויות כלל.

המכשיר פותח באנגליה על ידי צוות מדענים, רופאים ומהנדסים בשיתוף אוניברסיטת ווילס והוא קיבל את האישור הגופים הבינלאומיים החשובים בעולם – ה FDA האמריקני, ה CE האירופאי וה BSI של מכון התקנים הבריטי, וגם את אישור מכון התקנים הישראלי. המכשיר עומד גם בתקן האיכות הגבוה – 9001 ISO.

היתרונות של הסרת שיער בשיטת IPL


האותיות IPL הן למעשה קיצור של INTENSE PULSE LIGHT. טכנולוגיה זו נחשבת כיום למתקדמת ביותר בעולם בתחום הסרת השיער ולדילולו. למכשיר יתרונות רבים והם:


  • טיפול ללא כוויות – טכנולוגיה זו מאפשרת טיפול ללא כוויות וצלקות, העלולות להיגרם כתוצאה מטיפולי בשיטת הלייזר. 
  • טיפול עם תוצאות מהירות – על מנת להגיע לעור חלק נדרש מספר קטן יותר של טיפולים מאשר בשיטת הלייזר או בכל שיטה אחרת לצורך העניין. 
  • תאימות גדולה – שיטה זו מתאימה להרבה סוגי עור, וניתן להגיד שהיא מתאימה כמעט לכל הנשים בעלות כל סוגי העור. השיטה מתאימה גם לבעלות עור כהה ששיטת הלייזר למשל לא מתאימה להן וכדומה. 
  • טיפול זול יותר – כאשר מסכמים את עלות הטיפול הכולל בשיטת IPL מגלים, כי הוא זול בהרבה משיטות אחרות המחייבות טיפולים לאורך כל החיים.

הטיפול בשיטה IPL באמצעות המכשיר החדשני מתאימה גם לשורה ארוכה של טיפולים נוספים, כדי להרגיש רעננה וצעירה יותר. הטיפול עוזר במיצוק עור הפנים, העלמת כתמי פיגמנטציה ונימי דם, הוא נחשב לטיפול מעולה בפצעי וצלקות אקנה וכיוצא באלה. הסרת שיער בשיטת IPL הוכחה כשיטה יעילה, וכאחת הטובות ביותר המצויות כיום בשוק הקוסמטיקה לצרכים אלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה