יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

5 מסכות שניתן להכין לבד על מנת לשמור על עור הפנים

שימוש בחומרים טבעיים לצורך יצירת מסכת פנים פופולארי בקרב נשים וגברים בכל הגילאים. המסכה מרעננת את עור הפנים, משקמת את התאים המתים, ותורמת לתחלופת תאים וזרימת דם. לא תמיד יש צורך ברכישה של מסכות יקרות, אך חשוב מאוד להתייעץ עם קוסמטיקאית לפני שבוחרים להשתמש בחומרים מסוימים לאורך זמן.

אפשר לקבל תוצאה אופטימאלית של שימוש במסכה במידה ומשלבים אותה עם טכניקות טיפוח אחרות. המסכות צריכות להתאים לרמת הלחות בעור, לרגישות של התאים, לגוון העור ולמבנה הפנים. קוסמטיקאית מנוסה יכולה להמליץ על מסכות מתאימות, ולהפנות את הלקוחות לרשימת המצרכים הדרושה.

כך תכינו מסכת פנים בתוך דקות ספורות מי שרוצה לשמור על עור הפנים יכול להתחיל עם המסכות הבסיסיות הבאות:


  1. מסכת ביצים – זו מסכת פנים מוכרת ומוצלחת מאוד. בשלב הראשון יש להקציף חלבון של ביצה אחת, להוסיף 3-6 כפיות של מיץ לימון טרי ולערבב. השלב השני הוא מריחה עדינה של המסכה על הפנים עד קבלת שכבה אחידה וחלקה. לאחר מכן יש להמתין בערך חמש דקות, לבדוק שהמסכה התייבשה ולהניח שכבה נוספת. 
  2. מסכת דבש – יש מספר אפשרויות להשתמש בתכונות המועילות של הדבש לצורך הכנת מסכת פנים. האפשרות הראשונה היא לערבב חצי כוס דבש עם שלוש כפות של מיץ לימון טרי, למרוח על הפנים למשך 30 דקות ולאחר מכן לשטוף. האפשרות השנייה היא לערבב שתי כפות אלכוהול מרוכז ושתי כפות מים פושרים, ולהוסיף 1,000 גרם של דבש מחומם. את התערובת הזו יש למרוח על הפנים למשך 20-30 דקות בלבד. האפשרות השלישית היא לייצר מסכה על בסיס חלב ודבש: יש להקציף חלבון, להוסיף כפית דבש, מיץ לימון טרי, חלב טרי וקמח. את המסכה הזו מורחים במשך 20 דקות ואחר כך שוטפים היטב. 
  3. בננות – מי שיש ברשותו בננות יכול להשתמש בהן לצורך הכנת מסכה יעילה מאוד. יש לקצוץ חצי בננה בלבד לחתיכות קטנות, להוסיף כף של מיץ תפוזים סחוט טרי וכף דבש ולערבב היטב. עם סיום הערבוב מתקבלת תערובת קשיחה יחסית אותה מורחים על הפנים למשך 20 דקות. 
  4. מסכת מלפפונים – זו המסכה המוכרת מרוב הסרטים והסדרות האמריקאיות. ההכנה שלה פשוטה מאוד ודורשת רק ערבוב של חצי מלפפון וחצי בננה במערבל מזון, כף דבש וחצי כוס של מיץ לימון טרי. נהוג למרוח את המסכה על הפנים במשך 20 דקות, אך ניתן גם לעשות זאת למשך חצי שעה ולאחר מכן לשטוף היטב. 
  5. מסכת פטרוזיליה ומיץ לימון טרי – מי שיש לו זמן פנוי ומחפש אחר טיפול פנים יסודי יכול לבשל חצי כוס פטרוזיליה, עלי לימון וחצי כוס מיץ לימון טרי. יש להוסיף שלוש כפיות של אבקת תחליף חלב לתינוקות, למרוח על הפנים ולשטוף אחרי שעה. לסיכום, מסכת פנים מציעה יתרונות אסתטיים ובריאותיים, וכדאי להכין אותה בבית. קראו היטב את ההוראות, רכשו את חומרי הגלם הדרושים לכם, ותיהנו מדקות ארוכות של טיפול ביתי ומרענן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה